BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 15, 2010

Rindu....Sangat2x..

Saye rindu masakan Mak Saye.. Masakan ibu memang nmbr sattu takde sape bleh lwan.. kat sni ssh nak cari sambal tumis macam mak msak...dah sblan mnahan dan mencari tapi tak dpat.hari2x mnangis dalam tidur terbayang2x.. Sampai satu saat ak dah tak tahan aku kena jgk cari sambal tumis..klu tidak alamatnya aku makn lah apa sahaja gerenti tak kenyang punya.  Semalam aku cbe luahkan rse tekak ak nie kat sorang kwn aku then dye cakap knpe tak mntak tlg kakak2x yng ak rapat tlg masakan. Ak malu nk ckp tapi sbb dh tak thn sgt ak ikut nshat kwn ak tu..aku pun luahkan pda kakak ak sorang nie..dye mmg baik hati klu dye de msak per yang lbeh msti panggil aku pgi rmh dye..so mulanya aku main2x lah ckp ak tringin nk makn sambal tumis shja mgusik dye. Trus dye tanya ak knpe rindu ker nak makan masakan mak, aku pun iyakanlah. then 2 hari lpas tu dye tanyer ak mcm mne mak ak masak..tak sangka ak de jgk orang nak masakan untuk aku. hilaglah skit gian aku pada sambal tumis. Terimakasih sangat2 kat kakak sbb tlg bg ubt kat sye nie klu tak kringlah aku mnhan.Bkan aku tak bleh masak tapi tempat tinggal ak kat sinie takde lak dpur hanya tilam jer..nak wat camne... tapi thanks so much for her because she very2x understand me.


LOVE U  SIS...

No comments:

Post a Comment