BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 1, 2010

Masih Adakah Hari Esok

Hari ini aku mulakan hidup yang baru aku mulakan semuanya dengan buku yang baru dari segi thinking, about future dan macam2x lagi. Aku nak tinggalkan semuanya yang lame aku nak buangkan semuanya. Aku nak hidup dengan orang yang baru, pandangan yang baru keyakinan yang baru, semuanyya harus baru. Aku dah tak mahu toleh kebelakang lagi. mulai saaat ini aku nak tengok kedepan dan hanya fokus pada masa depan aku sahaja yang lain kemudian. Ak mahukan family ak tak perlu lagi kecewa melihat diriku lagi. Aku nk buktikan aku bukan yang dulu. Aku cuba nak tinggalkan sikap buruk ku. Aku harap rancangan aku berjaya. aku harap aku dapat berubah. aku tak mahu lagi dengan keaadaan ini. Aku dah Bosan.. Doakan aku supaya berjaya. 


Aku cuma insan Yang Kerdil.

No comments:

Post a Comment