BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 13, 2010

Rahsia Itulah Aku

Aku memang ramai kawan. Kawan-kawan aku banyak yang mengambil berat tenttang aku tetapi maaf aku tak suka berkongsi aku lebih senang pendamkan sahaja dalam hati tapi aku bkan orang yang suka dendam. Tempat aku luah adalah dengan menulis so bkan blog nie tempat aku luahkan segalanya. Cuma aku tulis disini dengan tujuan untuk menjadi teladan dan pengajaran dengan sikap aku nie. maklumlah aku bukannya perfect human. aku cme insan yang kerdil jer...banyak salahsilap aku. Takde Manusia yang Sempurnakan.  Cme aku harap sape yang membaca , yang mne korang tak stuju dengan aku nie bleh igt jgn buat mcm aku nie. Aku nie bkan btul sangat..kdang2x tu sakit jiwa sikit hihihihi.So aku harp takde lah sampai nak marh2x aku sbb tulis dalam nie. Sje je nk buat semak dan serabut jer hahaha. Kepada Si Dia tak pyah lah nak cbe gali2x perangai aku nie.. Orang macam ak nie mmg ssah untuk di kenal pasti sikapnya.. stakat dlam blog nie takde pun yang btul dpt menggambarkan perangai aku...Klu nk thu pun, nanti awak yang menyesal nanti. 


Maaf kalau-kalau ade salah silap

No comments:

Post a Comment