BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 26, 2010

letih sangat...

Letih sangat hidup nie..ak tak fhm diri ak sendiri siapa ak pun masih tercari2x..Tujuan hidup ak ad tapi dapat kah aku?. Penat sangat-sangat,kadang-kadang bosan jgak. ak tak yakin pada diri sendiri itu punca utama masalah diri aku..malu pun salah satu masalah utama aku tahu tak kenapa aku boleh jadi macam nie..aku pun masih lagi mencari siapa aku yang sebenarnya ..pnat sangat hidup nie.. Masa depan pun tak tahu lagi..Ak masih terasa 2 identiti aku yang tak betul nie..skjap aku boleh jadi cool jer sekejap entah apa2x entah.. ksian dkat orang sekeliling aku kena tanggung semua nya terutama sekali my beloved sister, entahlah nasib aku jadi macam nie. Tetapi sebenarnya tekanan yang buat aku macam nie aku nak luah kan perasaan takda maknanya. Ak lebih rela pendamkan jer entahlah..jangan tanya aku mengapa..aku pun takda jawapannya. Aku terlalu menjaga perasaan orang lain tau tak .. Aku sedar aku pun ada silap tetapi klu aku cakp pun tak guna orang tetap fikir aku yang salah lebih baik aku pendam tetapi aku dh tak tahan dah semua nie dan aku harap aku masih bolh bertahan lagi. harap-harap kesabaran aku masih tinggi jangan sampai meletup sudah nanti AKU JUGA YANG MENYESAL sbb terlepas...HMMMmmm


Apa Nak Jadi..

No comments:

Post a Comment