BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 10, 2011

FRIENDS I LOVE U

Penatnya berkawan...nak jaga orang tuu nak jaga orang nie...aduhhhh letih lah cam nie..Aku jenis yang tak kisah apa pun tak payah jaga hati aku pun takpe. Tetapi kawan-kawan aku nie adu pnatnya.. Sekarang nak cakap lebih sikit pun aku takut maklumlah skang nie klu ckp lbih skit mulalah semua nak touching lak. Emm apa aku nak wat. Kerja tak habis-habis lagi makin bertambah adalah, letih lh macam nie. Kalau nak pecah takut tak sefahaman pulak ti sabar je lah. pe nak jadi lepas nie aku tak tahu. Aku rasa suatu hari nanti mulalah semuanya berontak dan masa tu lah aku takut kami berpecah sebab perkara keck je. Ya Allah tabahkan lah aku minta lah di jauhkan semua pecahan ini. dan Harap lah kami dapat selesaikan tugas kami dengan sempurna dan janganlah ada apa yang tak baik berlaku Ya Allah. Tapi kawan2x aku tak larat nak perah otak dah nie letih tahu tak tlglah kita sama2x nak berjaya kta bertidaklah dalam satu jalan kawan. Open lah sikit jangan nak ikutkan kepala sendiri je. Aku tahu mungkin aku jer yang banyak fikir maknenyya terlalu pandang berat tapi fikirlah masa deadline dah dekat macam mana nie..Aku tak nak nanti kerja kita tak perfect, nanti kita yang susah tau. plez yeeee. I realy hope U all can understand that. I dont want breakup this friendship just because this problem ok.

No comments:

Post a Comment